Lördag

Ja, igår var det lördag, och jag var nästan bara hemma och slappade. Jag var ganska trött för på fredagkvällen såg jag först på "talang", men jag lyckades missa ungefär hälften... men sen såg jag lite på "Stargate Atlantis" och sen på "Eureka" båda på 6:an. Jag brukar inte lägga mig jätte sent, så eureka slutade typ 23.00 (på slutet halvsov jag) och när jag såg texten med namn rulla ner tänkte jag att nu skulle jag gå till min säng och sova, men sen vaknade jag där i soffar 3 timmar senare... aja, jag skyndade mig till sängen och somnade så klart inte så fort som jag hade velat... konstigt att man somnar fort framför tv:n eller en bok men inte när man väl ligger där unter täcket och vill sova! Men jag somnade iallafall och när jag aknade var det morgon och solen sken, :).

Idag på söndag ska jag först på dans nu på morgonen och sen på eftermiddan ska jag till Täby C!!! Kul! Jag såg en tröja på H&M för inte så mycket som jag nog ska köpa........

Hejsvejs!

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0