Måndag 21/4

Hej hej! Idag var det måndag och skolan har börjat igen...
På musiken (första lektionen) Skulle man sjunga tre och tre till en ABBA låt, men som tur var va att jag inte sjön :P Det är väl tur för resten av klassen me... haha XD

Efter skolan var Clara hos mig. Vi gjorde inte mycket annat än att träna på engelska provet och sen skulle Clara till friidrotten...

Idag testade vi att laga mat efter ett recept och det blev faktiskt väldigt gott! Vi tog bort några saker som vi inte hade hemma... men som sagt, det blev jätte gott!

Jag gjorde efterrätt och det blev mango med glass, som också blev ganska gott.

Jag ville bara säga att jag var på youtube och hittade den här:   www.youtube.com/watch?v=KawlrqUac-M&feature=related jag tycker att hon sjunger helt okej, vad tycker ni?



Hejsvejs!

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0