Nu är det lördag igen...

...men inte för så länge till :( . Idag var jag och Clara och shoppade lite. Jag köpte en grön och vit randig klänning/tunika från ZARA och Clara köpte ett brunt linne, också från ZARA. Jag kan inte lägga in någon bild eftersom jag inte hittar USBkabeln just nu, men jag ska nog hitta den...
Ikväll ska Clara sova över här...jobbigt....nee jag bara skoja! xD. hahahha nu skratta ja roligt enligt Clara så nu skrattar hon också!

Aja, vi ska se en film som nog blir Eragon. Får hoppas att den är bra!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: ViktoriA

haha, så mysigt tjejer. ha en bra kväll!
pussar

2008-04-12 @ 22:16:30
URL: http://vickanss.blogg.se

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0