Shopping-Lördag

Idag var det lördag och Lucas (lillebror) var borta så jag, mamma, pappa och Charlotte var i Täby C (oj tredje dagen på raken 0_o) Vi åt på Sawadee och sen köpte vi kläder till min dansavslutning...hihihi.                                                                                                                                                                
köpte också en tröja (och kepsen behåller jag) till mig: 
                                                                                                                                                     


Sen var jag ute lite och sen gick jag in och nu ska jag äta snart...








Jag har inte så långt hår egentligen:P jag gjorde om det på "GIMP"

Kommentarer
Postat av: clara

Vad fina saker. Jag vet inte vad jag ska ha på mig på dansen! :S

2008-04-26 @ 19:00:00
URL: http://clara95.blogg.se
Postat av: clara

Tyckte att håret såg längre ut än vanligt!

2008-04-26 @ 22:53:22
URL: http://clara95.blogg.se
Postat av: Christine.

haha, täbyc tre dagar i rad?! :) och jag håller med, ditt hår såg ovanligt långt ut ! pusshej

2008-04-27 @ 18:17:30
Postat av: Anonym

ditt hår ser jätte långt ut är det du verkligen ????

2008-05-06 @ 20:37:39

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0