Fästingar+mamma mia!

Ush! När vi gick i skogen så såg jag först en fästing på ett gräs och sen så hade pappa minst 2 på byxorna! Så jag fick lite panik och skyndade ut ur skogen. Vi hittade inga svampar men det fanns lite blåbär fasst vi tog dem inte. Det var så lite och så var jag rädd för fästingarna... Ush! gillar dem inte! men vem gör inte det? Det blev inga bilder :( för kameran hade inget bateri och så hittade vi ju inga svampar...



På söndag ska jag och Clara på bio och se 'Mamma Mia'! Det ska bli jättekul! Hoppas jag iallafall!
Idag ska jag försöka göra detta:
Skriva minst en resension (läxa)
börja med scrapbookingen  
Kolla i 'La redoute' tidningen (leta efter saker till rummet)

Vi får se om jag lyckas med det! Jag tror jag börjar med 'La redoute' x)
Men snart ska vi nog äta (hoppas jag)!

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0