Hej!

Nu är det nån dag sen jag skrev senast, men jag har haft annat att göra. T.ex. Göra klart recensionerna som jag fick veta av Clara för nån dag sen att de skulle vara minst en A4 sida långa... Och jag hade ansträngt mig för att skriva så kort som möjligt eftersom det är det som lärarna brukar säga till mig, att jag ska skriva kortare... Aja, en recension är klar iallafall, bara en kvar!  Idag kanske jag, Clara, Viktori och Elsa skulle göra nåt, så vi får se... i förrigår tog det hela dagen att göra ett kort till min kusin... Som igår konfirmera sig! Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: yen

måste du skriva kortare ? :O

jag måste skriva längre XD

2008-08-19 @ 01:44:50
URL: http://yenhoang.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0