Orkar inte!

Nu när skolan har börjat känns det som om jag inte orkar (eller har tid) att blogga... Men på helgerna ska jag försöka blogga mer! Egentligen händer det ju inget speciellt på skolan... Bara en massa lektioner! Och jag orkar inte ladda upp några bilder, för jag har läxor (inte så många, men ändå!).  Men iallafall ett inlägg per dag! Just nu längtar jag jättemycket till två saker, mest längtar jag tills beställningen från 'La Redoute' kommer (det är bra ett påslakanset men det borde ha kommit!) och att dansen ska börja! Snart ska jag nog dricka varmt te och kolla på TV, jag fick lite ont i huvet nu så det kanske blir bra... (varför skulle varmt te hjälpa huvudverk? eller gör det det? aja...) Ha en bra kväll!

Den här låten gillar jag: Cher - The Shoop Shoop Song...

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0