Trött!

Idag började dansen igen! Nu har vi ny lärare och andra personer i gruppen, men lika kul är det! Efter dansen så åkte jag och Clara till centrum! Jag köpte presentpapper för att slå in skolböcker, på Gallerix, ett vitt linne på H&M och en klänning/kjol på Indiska. När jag kom hem lagade jag och lillasyster middag, spagetti och stekt ägg. Det var första gången jag kokat spagetti och jag kan säga att jag inte är bra på det! Efter middan så började jag och mamma att fixa en gammal damcykel som låg i källaren. Idag bytte vi den som den är luft i i hjulet mot en ny, men vi fick laga ett hål i den också... Och det gjorde vi i halvmörker och bland massa myggor och dessutom var det kallt... Men jag tror att cykeln kan bli fin! Jag ska bara fundera på färgen... Den var svart innan. Sen, senare, så såg jag på TV och drack te. Jag började se på en film, men jag somnar alltid framför TV:n, så jag gav upp och nu ska jag sova. Så, godnatt!

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0