Lucia

Imorrn firar vi Lucia på skolan. Det betydet ljus, luciatåg, pyssel, försäljning i caféet, mörkt och mysigt... Men också att gå upp halv sex på morgonen för att vara på skolan kl. 7.00 och sitta ute på kalla bänkar och frysa. Iallafall, jag och min klass ska stå i caféet en stund och sälja kakor för att tjäna pengar till skolkassan/lägerskolan (vet inte vilket), så i eftermiddag har jag bakat en kladdkaka som jag nu ska dekorera. Det är ju inte så långt kvar till jul heller så jag ska nog börja fundera på julklappar...


Illustration: jag

Kommentarer
Postat av: c

hihi, du får ju iaf titta på oss på luciatåget :p

2008-12-11 @ 19:33:20
URL: http://chricec.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0