MÄTT

Nu har vi vart hemma en stund sen vi kom hem från glögg-festen. Innan det var vi ju på julbord och jag åt hur mycket som helst känns det som! Först var det mat som gravad och kokt lax, köttbullar, korv, potatis, räkor, massa olika sorters sill, renhjärta, olika sorters salami, olika kött... (jag åt mest lax =P). Sen var det ett bord med efterrätt med fruktsallad, spettekaka, vitglöggs pannacotta, äppelkaka och vaniljsås och grädde. Då var jag jättemätt, men när vi gick en våning upp fanns det ett helt bord med massa gott. Ännu mer efterrätt! Jag är inte det minsta hungrig nu. På glögg-festen åt jag nästan inget. Bara glögg och nån ischoklad. Nu ska vi kolla på National treasure (1). Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: c

den filmen är jättebra :)

2008-12-08 @ 17:00:19
URL: http://chricec.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0