Skriv ditt namn med...

skriv ditt namn med lillfingret: elinor
skriv ditt namn med armbågen: elinore
skriv ditt namn med pannan: 34po8u0945
skriv ditt namn med foten: reerliinjoplrt
skriv ditt namn med näsan: elinor
skriv ditt namn med hälen: ewwöloiknpotr
skriv ditt namn med tänderna: 434l0 9in0 r
skriv ditt namn med örat: q8.u v8u

 
Såg det här på vickans blogg och testade. Kul, men svårt!

Nu ska vi snart till Farmor och Farfar och äta lunch och ikväll ska mamma och lillasyster åka till frankrike...

Kommentarer
Postat av: clara

Jag fick ett halsband, en klocka, en kudde, tavlor, pengar och det jag skrev i ditt förra inlägg. Ungefär det :)



Ska vi göra något nån gång på lovet? :)

2008-12-26 @ 17:30:18
URL: http://matildaclara.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-26 @ 17:35:27
URL: http://emmiealina.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0