Bilder...

...Från när vi såg 'What happens in Vegas'! Nu hittade jag sladden till mobilen så nu kan jag lägga in bilderna från när vi var och såg 'What happens in Vegas' :

I tunnelbanan: Vi försökte stå upp och hålla balansen men jag gav upp...

Våra biljetter: När vi kom fram till bion köpte vi biljetterna.

Mc:donalds: Sen gick  några av oss och åt, men jag hade
redan ätit, så jag tog bara vatten...

Cajsa, Emelie, Cecilia och Viktoria:(...men jag tog lite pommes frittes av de andra)

Elsa o Clara.

Dans: Sen var vi lite i affärerna nära bion och då såg vi nåra som dansade!

Bion: Och sen gick vi tillbaka till bion! (den bjuder vi på va?) =P


Och där var de bästa bilderna slut! Riktigt roligt var det!

 Som vanligt: Kopiera INGA bilder!  


Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0