Bilder

Här är bilder som jag inte hunnit lägga upp:

Den här bilder är från igår när vi var på Näsaäng

Den här köpte vi innan vi åkte till Näsaäng också igår


Det här är från idag (Näsaäng)
Clara hoppar =P


Det här är vad jag fick på posten eftersom jag hade köpt tre choklader!

                    Ett par                                                   och en
                 örhängen...                                        minichoklad!


                               IDAG:
Idag var jag med Clara på Näsaäng. Vi badade och solade, badade, solade o.s.v. Sen så kom resten av min familj och skrämde oss! Några av våra vänner/grannar var också där och mamma o pappa pratade med dem medan vi, bade, solade! Kul var det iallafall! Sen blev klockan mycket och vi åkte hem (Clara till sig och jag till mig). När vi kom hem tog jag ett kort bad och sen åt vi lasagne och kronärtskocka. Gott! och sen har jag hållit på att sortera mna bilder på datorn i olika mappar och det är jättejobbigt! Imorrn är det klassens dag och då ska vi spela lasergame. Jag hade hälldre badat eller något annat utomhus, men det blev annat. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Kanske läsa? ska nog gå och lägga mig snart, så jag säger GODNATT! nu.


Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0