Godmorgon!

Morrn allihopa! Vet inte riktigt vilket väder det bli idag, runt 20 grader, men kanske inte bara sol...
Jag hoppas iallafall på bra väder! Såklart!

Igår:
Igår var jag och lillebror och fiskade igen! Inte riktigt min grej men det blir kul ibland. Lillasyster och pappa kom efter och var med oss en stund innan vi åkte hem. Vi fångade 6 fiskar (två var). Vi släppte ut dem efteråt, för jag hade inte precis lust att äta de där abborrarna. Jag tog bilder, men just nu orkar jag inte lägga upp dem.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Jag håller på att göra om :)

2008-06-25 @ 09:20:44
URL: http://typperra.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0