Igår+Idag

Igår var jag, Elsa, Clara, Cajsa, Emelie, Cecilia och Viktoria i stan. Först var vi på Mc:donalds. Jag hade ätit hemma så jag tittade på när nåra av de andra åt. Vi hann gå i affärer innan filmer började som vi såg. Viktoria köpte ett par Cheap monday jeans och Cecilia en sverigetuta! Jga köpte inget, men jag hade ändå inte med mig så mycket pengar och jag kom ju dit för att se på filmen! Men det var jättekul att gå runt i affärerna och på gatan där en grupp dansade. Sen gick vi till bion. Vi såg "What happens in Vegas" och jag kan verkligen rekomendera den! Jättebra var den! När jag kom hem stog det 1-1 mellan Sverige och Spanien. Men i sista minuten gjorde spanien ett mål så de vann med 2-1. Synd.

Idag har jag inte hunnit göra något än, jag har bara hållit på med GIMP och ätit. Jag är ganska trött så jag tror inte jag kommer kunna göra något speciellt idag. För se hur jag mår senare.
Jag orkar inte sätta in bilder just nu, så det får bli en liten bild bara och de andra kommer senare.

Herrå //Elli


Kommentarer
Postat av: Diana

ja jag märkte efter att tag att jag fick jättefötter där :P hehe

2008-06-15 @ 14:46:10
URL: http://daja.blogg.se/
Postat av: clara

Ja, filmen var jättebra :D

Vad ska du göra i morn då? :D

2008-06-15 @ 16:27:51
URL: http://clara95.blogg.se/
Postat av: jayne

Ja...du den filmen har jag sett..sevärd ja!!!

Tack för din lilla "komplimang" om min blogg. Gillar din också!!!

2008-06-15 @ 17:52:43
URL: http://jayne.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0