Jaaaaaa!!! SVERIGE!!

YES!!! Sverige vann med 2-0 mot Grekland!! Såg ut som om Grekland skulle göra mål flera gånger men Isaksson tog bollen varje gång!! JAAAAAAA!! Haha, på första målet var jag lite trög med att fatta att det var måål! Snyggt mål av Zlatan! Och bara några minuter senare gjorde Petter Hansson ett mål! Som också var jättefint! Såg ut som om han snubblade in bollen =P!!
Det var ju inte som om det var final men ändå!! BRAVO SVERIGE!!!!

Aja, nu ska jag gå och lägga mig!

GODNATT Sverige!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Tack så mycket! Har gjort den själv :)

2008-06-10 @ 23:14:56
URL: http://typperra.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0