Kort om idag

Idag var vi i stan med klassen och spelade lasergame! Kul men dyrt...
Sen åt vi matsäck vid observatoriekullen. Riktigt fin utsikt var det där o man kunde se kaknästornet! haha!
Sen gick vi till hötorget och gick på en marknad i c.a 20 minuter och sen gick vi till kulturhuset. Men jag, Clara, Cajsa, Elsa och Viktoria fick gå till Gallerian istället! Cajsa köpte ett par skor men jag tittade bara. Såg ett par fina (men lite för dyra för mig) gladiatorskor på Topshop. Jag måste tillbaka dit någon gång! juste! när vi gick ner för observatoriekullen såg vi Carolina Gynning! Sen åkte vi hen och sen gick jag, Clara och Viktoria hem till Elsa och badade! Hemma åt jag kyckling och så gjorde jag ett armband med gula och blå pärlor på en kedja (bilder kommer nog imorgon). Nu ska jag nog snart läsa och sen sova! (så kort blev den inte!)

Herrå!!

Kommentarer
Postat av: clara

svar: Ja vi badade i en Blå pool.

Jag hade inte skrivigt lila, jag skrev lilla

2008-06-10 @ 07:43:28
URL: http://clara95.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0