Min dag...

...i bilder!

              
            Här satt vi efter skolavslutningen
            på en restaurang i NP centrum
            som heter "Felice".

CLARA, VIKTORIA, ELSA, EMELIE OCH CECILIA

och jag då såklart!


Min pizza och min cola, jag åt                                                                                     
en HEL pizza och de var ganska stora!
                                                                                    



Clara satte en tidning runt foten för                                                                               
det regnade, men hon tog bort                                                                                
den efter några sekunder.
                                                                                 



Sen gick vi hem till Emelie                                                                                    
och såg på TV!                                                                               
då tog jag en bild av en ros!
                                                        
                             
Alla bilder är tagna med kamera, alla andra bilder (hittills) är tagna med min mobil.
Kopiera INTE! (utan tillåtelse)

Det där var inte hela dagen, innan hade vi skolavslutning!!

//Elli

Kommentarer
Postat av: E

gudvar kul det var !!!

2008-06-14 @ 10:16:15
URL: http://elindgren.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0