Min dag:

Idag var jag ju i Täby C (som det stod i inlägget under) men jag köpte inget... Testade många kläder men hittade inget.
När vi såg på Simpsons reprisen somnade Charlotte och då klippte jag naglarna på henne, för om hon inte sover vägrar hon att man klipper naglarna på henne och hon vill inte göra det själv.... hon blev sur sen när jag väckte henne för vi skulle äta men jag vet inte om hon fortfarande är det.. Just nu sitter hon i sitt rum och lyssnar på sånnadära "lyssneböcker".
Jag ska snart se på Simpsons och sen ska jag nog se vad som finns på TV... På lördag ska vi fira midsommar med släktingar! Kul! Nu sticker jag till TV:n Herrå!

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0