Min dag

Eller nästan hela dag eftersom hela inte har gått än...
Jag har gjort några nya headers som är längre ner i inlägget. Det tog ganska lång tid och sen åt vi korv! På eftermiddan har jag hjälpt mamma att göra betongplattor ochsen gjorde jag och lillasyster ett betonghjärta med mosaik på. Sen så har jag gått runt i trädgårde och tagit massor med bilder. Över hundra tror jag att det blev. Sen så tog det en stund att beskära några av bilderna. Sen så kollade jag på när mamma drog upp några potatisar, men det var inte så många, så jag gick in igen. Nu tror jag att jag ska göra en till header och sen kanske det räcker. Så herrå!

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0