Pianouppvisning

Jag hade pianouppvisning för nån timme sen och det gick INTE bra för mig. Det var första gången jag uppträtt så jag var jättenervös! Det var riktigt varmt där i kyrkan vi var och precis när jag satt mig ner på stolen efter att jag uppträtt börja jag blöda näsblod! Tänk om jag hade suttit där vid pianot när det började blöda! Som tur var hände inte det.
Några innan mig var inte jättebra, tillockmed sämre än jag! Men de som var efter var jätteduktiga! En var typ tio (?) Och var så bra!! Och några var typ mellan 15 och 25 och de var superbra! Jag fick ett paket idag men det skriver jag om imorgon när jag kan sätta in bilder =P

Ha en bra kväll / Godnatt!

Nu ska jag nog läsa och sen sova.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv; Jaa, det kan man också se:P

Kul att du gillar bilderna!

Hur har din dag vart då? :)

2008-06-03 @ 22:29:52
URL: http://typperra.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0