Restaurang+Bio

vid lunch idag åkte jag+familj till en restaurang, där vi mötte farmor och farfar och kusinerna. Riktigt god mat var det! och så var det buffé! Och jag åt så jag höll på att spricka! Vi tog en promenad sen och senare när vi kom hem (vid fem ungefär) åkte vi (Lillebror och jag och så fick vi skjuts av mamma och J) till Täby C och där såg vi filmen "Jiddra inte med Zohan". Vi åt chips och popcorn och drack läsk så nu får det vara slut med massätande ett tag! XD Filmer var jättebra och jag är glad at jag såg den! Nu när jag är hemma igen är jag inte så hungrig... Snart ska vi sätta på "dum och dummare"! Jag har redan sett den, men det var längesen... =D  Hur har eran dag varit då?
Några bilder kommer nu men andra får komma senare...

Adam Sandler i filmen "Jiddra inte med Zohan"



Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0