Sol Shopping o Bad...

...Ja, det är väl det som har hänt idag! Imorse åkte vi Täby c och shoppade lite. Jag köpte en kakigrön blus* och åt Charlotte köpte vi en klänning, en kjol och leggins. Mamma och jag klippte håret! Och för första gången (tror jag) blev jag faktiskt nöjd med frillan! Mamma blev också jättefin! Vi klippte hos Walléns i Täby c. Jag letade efter klänning till skolavslutningen, men man behöver väl inte en klänning? Jag tror att jag ska ha min blus och ett par shorts.
Sen åt vi i på Mc:Donalds och sen var mamma och jag kvar en liten stund och kolladelite mer på kläder och sen åkte vi hem. Där vilade vi lite och sen cyklade jag, mamma och syskonen till Näsaäng ch där badade och solade vi! Idag var det inte lika varmt som igår men det var ändå bra! Jag tror att vädret bara skulle bli sämre nu :( nån dag skulle det bli 15 grader! Ush och nu när man vant sig vid värmen! När jag kom hem tvättade jag håret och nu hinner jag inte sätta in några bilder för nu ska vi äta! Ikväll hoppas jag på film men får se... Jag ska försöka att sätta in bilder.
HERRÅ!!




*vet inte riktigt om det är en blus                                                                                                  

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0