Sova...

Idag har gått ganska fort. Först städade vi klassrum och skåp och sen åt vi korv på skolgården medan vi lyssnade på olika elever från skolan sjunga. De flesta är riktigt bra! (av de som sjöng). Sen kollade vi när 9:orna mötte lärarna på fotboll. Av tjejerna vann 9:orna och av killarna vann lärarna. Det började regna då oc det blev inte särskillt kul och alla ville bara gå hem. När vi äntligen fick gå hem cyklade jag hem och sen bara tog jag det lugnt, satt vid tvn med en kopp varm choklad.
Nu ska jag snart sova, men kanske läsa lite innan. Jag har läst ut "så länge solrosorna blommar" och nu läser jag "systrar av guld" Den första boken var bättre när man läst en bit och då tycker jag att den blev bra (nästan riktigt bra) och jag ville aldrig sluta läsa. Boken jag läser nu är också riktigt bra fasst jjag inte har kommit så långt i den än! (jag skriver mer om de båda en annan dag). Imorrn är det skolavslutning! Jag kommer inte ihåg när vi började då men jag får väl ta reda på det...
Jag tror inte att jag kommer att ha shorts på mig, jag kommer bli sjuk om jag har det! Så jag tar nog jeans istället.

GODNATT!!

Kommentarer
Postat av: Diana

gillar din bakgrund på bloggen =)

2008-06-13 @ 01:12:42
URL: http://daja.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0