TV? nej...

Det blev ingen TV igår, för jag missa hela Smallville och sen fanns inget jag ville se, och så behövde jag sova. Så istället läste jag lite för lillasyster i en bok med massa konstiga uppfinningar... Ganska kul faktiskt! Sen ritade jag lite i mitt rum och sen la jag mig vid 11 tror jag. Jag vakna sent imorse (för att vara jag) vid nio. Nu har jg ätit lite frukost och kollat lite på bloggar och nu ska jag försöka göra en ny header. Men jag vet inte hur jag ska göra den. Jag kan göra några exempel så kan ni säga vad ni tycker?

Ha en bra dag iallafall!

                                  Det var ingen sån här som väckte mig utan en familj som gick fram och tillbaka utanför mitt rum...

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0