18 maj...

Tänkte precis: Nu är det mindre än en månad kvar till sommarlovet! (13 juni) Det känns som om jag inte kommer hinna allt i skolan tills den dagen... Men jag ska göra mitt bästa!! Idag var jag hos Clara, vi var "lite" framför datan och höll på med photoshop, och sen var vi lite på hennes rum och sen åt vi jättegod mat och sen var vi på hennes rum igen innan mamma kom och hämtade mig... Nu på kvällen började vi se på "Independence day" med Will Smith...
Nu ska jag snart fortsätta att läsa min bok "Så länge solrosorna blommar", men först ska jag testa lite saker i GIMP, och sen ska jag sova...

Godnatt!!

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0