Bowling!

Hej! Idag började dagen med sySlöjd. Vi skulle göra väskor, men det gick inte så bra för mig... Jag fick sprätta mycket, så jag hann inte klart... Jag får göra klart den i 7:an. Sen var det lunch och sen Bowling! Jag fick 166 poäng på 2 och en halv omgångar. Bilder kanske kommer senare... Sen cyklade jag tillbax till skolan och efter en lektion där så cyklade jag hem. Sen åkte jag och mamma till Täby C. Vi gick först till Panduro, som precis öppnat! Jag köpte inget men såg en massa fint! Vi kollade lite på skor och jag såg ett par som var riktigt sköna! Vi köpte dom inte nu. Sen letade vi efter shorts. Jag såg några olika par men inga var jättefina. Istället köpte vi lite kläder åt lillasyster och en brun T-skirt åt mig. När vi kom hem åt jag och sen Klippte jag ett par jeans så de blev shorts! Inte särskillt rakt men jag får vika. Imorron ska vi spela brännboll i skolan och så slutar vi vid lunch. Jag och några tänkte äta picknick istället för skolmat på ängen! Jag måste ringa och fråga hur vi ska göra...

Hare bra!!


 


Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0