den 8 maj...

Idag på skolan hade vi först E-tid. Då var jag i datasalen och skrev på min berättelse, som faktiskt har börjat bli lite längre! Men den är INTE klar, det är långt kvar av den. På måndag ska vi vara klara så jag får skriva som galen den här helgen =(. Efter skolan Cyklade jag hem och gjorde läxor. Sen åt vi "hamburgare" (hamburgare men med vanligt bröd). Medans mamma, pappa och Charlotte gick en sväng badade jag. Så nu sitter jag framför datorn med en kopp varmt te! Idag var det ganska varmt (runt 20 grader tror jag) och jag kunde ha uppvikta jeans. Imorrn skulle det bli ännu varmare och i helgen ännu varmare! jag får hoppas att de som skriver vädret har rätt... från idag har jag inte så mycket eller intressanta bilder men här är någon från idag och annat:

                         
Ett spett med ananas &
chokladkaka rullat i kokos =P

 
                                               För nån dag sen med Clara...

Nu ska jag gå och se Simpsons!

Godnatt!!!

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0