*****

Nu ska jag snart sova, kanske ska läsa lite i min bok först... Den heter Så länge solrosorna blommar, och är skriven av Viveca Lärn, jag fattar inte så mycket vad som händer i den, det är lite att huvudpersonen typ minns bak i tiden utan att man får veta att hon kommer att göra det... så det är svårt att hänga med. På ishockeyn vann Sverige, inte för att jag brukar kolla på det men nu gjorde jag det! och just då vinner sveige! (de har inte vunnit final)... Jag försökte att se på Die hard II men jag somnade hela tiden så jag gav upp =P.

Jag säger det igen: jag hoppas verkligen på fint väder till imorgon! Men tyvärr så säger dem att det kanske blir regn =(.
Vi får väl se...

Godnatt allihopa!

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0