Fredag

Idag var det fredag och i skolan spelade vi brännboll hela förmiddan och mitt lag vann! Vi var blandade A och B klasserna i fyra olika lag. Vi åt lunch på skolan (fasst man behövde ite det) det var pytt i panna. Efter lunch cyklade jag hem och hämtade badkläder och pengar. Jag, Clara, Elsa, Viktoria, Sarah, Rebecka, Yen och Emelie träffades på ängen och åt typ fika där. Det blev ganska mycket jag åt, fanns så mycket gott! Men nu är det slut på sötsaker! Nåra av oss badade på norskogsbadet sen. Det var riktigt varmt i luften men i vattnet är det ju alltid kallt! Jag hade glömt handduk så det tog lite tid att torka när jag bestämt mig för att jag snart skulle gå. När jag var torr lämnade jag de andra (som nu bara var Rebecka, Viktoria, Yen, Emelie och Sarah) och cyklade hem. När jag kom hem hade jag inget att göra s jag gick in i mitt rum och läste. Plötsligt sov jag, men vanade efter en stund av att det gjorde nt i foten. Så nu sitter jag här och känner mig nyvaken och är riktigt trött! Konstigt... Iallafall så orkar jag inte lägga upp ilderna från igår och idag just nu. Får bli senare, eller en annan dag... Får se när jag har lust.

Ha det bra!



Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0