God morgon...

Nu är jag vaken, när jag vaknade blev jag lite besviken... Det var inte starkt solljus som kom in genom fönstret =(...
Jag kollade vädret nu och det verkar bli ungefär 8 grader och lite molnigt, är det tillräckligt för at stoppa oss från att åka till grönan? Det kanske är bättre att åka nån gång på sommaren? Men det kommer ändå mina syskon att vilja göra... hmm... Nu sitter jag här och funderar om det är värt det att åka till Grönan idag även om det kanske blir lite mulet? Vi får se...


Hittade det här coola molnet...                                  
                                                                                                 


Så här ungefär såg det ut när jag tittade på vädret...
image113

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0