Kort om idag...

Idag (söndag) hade jag inte dans som jag brukar för igår var avslutningen och det gick bättre än jag trodde det skulle!
på förmiddagen kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde, jag var iallafall ute lite i solen! Efter maten (som var köttbullar och makaroner) var jag ännu mer ute och sen vid tre åkte jag, min familj och Clara till Norskogsbadet! Vattnet var ganska kallt men vi doppade oss några gånger ändå. Kul var det iallafall! Clara gick hem till sig lite tidigare eftersom de skulle fira morsdag och vi cyklade hem inte så länge efter. Som middag åt vi Tacos och sen senare på kvällen städade jag mitt rum lite... Nu ska jag gå och lägga mig. GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Tack! Gud vad glad jag blir! Man blir så glad när någon säjer så! TACK!

2008-05-26 @ 06:48:46
URL: http://typperra.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0