Ledig-Torsdag!

Det är så skönt att vara ledig :). Igår var Clara hos mig. Vi gungade lite i hängmattan och sen cyklade vi hem hos henne, det var jättefint väder! Hos henne var vi ute och Clara tog lite bilder på sig själv (ungerfär 40 st XD) och sen raderade vi de flesta. Sen var vi lite med Isak och sen åt vi god mat. Efter det cyklade jag hem igen och sen var jag bara vid datorn, och på kvällen läste jag...

Hittills idag har vi vart och tagit passfoton och sen handlat lite, en skateboard var till syskonen och lite mat, och så åt vi där också, jag åt Sushi! Mmm... :D
nu ska jag nog blogga lite och ikväll hoppas jag att vi kan se non film, eller kanske Talang :D.

~HARE BRA!~


Clara i hängmatta & TarsanGunga!

Kommentarer
Postat av: clara

Haha :D

2008-05-02 @ 15:29:10
URL: http://clara95.blogg.se

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0