Lite om en Söndag...

Idag vaknade jag kl. 06.00 (på morgonen) och så somnade jag kl 12 på natten, som är sent för mig... Men jag var inte trött när jag vaknade!! konstigt... På morgonen läste jag lite på internet i mitt rum och sen åt jag frukost... Senare kl kvart i 11 cyklade jag och Clara till dansen och idag var det den sista gången innan uppvisningen =S (!!) Jag måste verkligen träna mycket!! När jag kom hem hade pappa grillat hamburgare! När jag hade ätit klart var jag lite vid datorn
och sen cyklade jag och Clara hem till Elina. Felicia var också där och vi fick veta att det var lite en efterskotts fest för mig och Clara =) (= ! Vi gjorde gips skålar och papper. När vi gjorde gipsskålarna satte jag gips runt min tumme, det gjorde Clara och Felicia med men på andra fingrar (eller Clara gjorde också på tummen) så nu sitter jag här i mitt rum med gips runt tummen! Men det går att ta av när man vill  ; ) ! Vi fick också en somrig tårta med jordgubbar och choklad och banan... den var riktigt god! tyvärr hade jag ätit två hamburgare innan så jag fick inte i mig så mycket...
Ikväll vet jag inte vd vi ska äta eller vad jag ska göra... vi kanske ska se på en film, men jag vet inte vilken... Och så är det ju skola imoron... Jag har bestämt mig nu att jag ska vara snabb imorgon!!! Säger man på morgonen imorrn? eller i morgon morgon?? XD...

Hejdå!!

Kommentarer
Postat av: chrj

aa, god tårta ! :)

2008-05-11 @ 18:38:12
URL: http://jjanssons.blogg.se

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0