Min dag...

Idag började dagen med Spanska. Då såg vi på film hela tiden, det var filmen Zorro, den senaste tror jag. Vi hann inte se på hela förrän det var lunch. Mat :  ris med kyckling med någon currysås... Det var väl okej förrutom att det inte smakade så mycket... Efter lunch var det engelska och då tittade vi också på film! Men då var det Robin Hood, inte Disney Robin Hood, men en med riktiga människor, den hann vi inte heller se hela, men båda filmerna skulle vi se klart på någon lektion.  Efter skolan gick jag, Clara, Viktoria och Cajsa hem till Elsa ch såg filmen IT. Den var typ 3timmar lång och Cajsa gick hem innan den slutade. På slutet snabbspolade vi mycket men man fattade ändå. Lite läskig film, handlade om en clown som dödade barn. Jag tog inge bilder idag, men jag har gjort en ny header som jag ska sätta dit snart...
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra... vi ska nog äta snart! HEJDÅ!


//         


Kommentarer
Postat av: clara

headern är superfin!

maskrosor är fina fast det är ogräs =)

2008-05-26 @ 19:44:59
URL: http://clara95.blogg.se/
Postat av: chrj

jag tkr också din header är superfin =)

2008-05-26 @ 21:35:13
URL: http://jjanssons.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0