Tredje dagen i "tema"veckan

Idag var vi i stan hela dagen med klassen. Först åkte vi till kaknästornet och åkte upp till utsiktsvåningen. Där var det riktigt fint! Fotöljer, bar, fika... Och såklart en fin utsikt! Sen gick vi ner till en äng nedanför tornet och åt matsäcken. Hela tiden var det jättevarmt! Sen så gick vi till tekniska museet och var där i ungefär en timme, och sen gick vi till cino4, en 4D bio. Inte så kul som jag hade trott att den skulle vara, men den var väl okej.  Nu är jag hemma och ska nog hjälpa småsyskonen att fixa poolen. Jag ska nog bade lite också, men jag ska nog mest sola!
Jag tog bara bilder från kaknästornet för mobilens batteri tog slut...
                                            //

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0