Spetströja

Igår var jag och Clara i centrum. Jag köpte en svart spetströja på Gina Tricot och en shal på Indiska. Jag trodde aldrig att jag skulle köpa en spetströja, men nu gjorde jag det! Idag är det ju farsdag, så jag, lillebror och lillasyster gjorde en jättefrukost. En kladdkaka också, som typ blev perfekt! x). Rinnande innuti med ett lite hårdare "skal". Nu hjälper jag mamma att göra ljushållare av betong. Hoppas de blir fina! Senare idag ska jag på bio och se "Quantum of Solace". Innan ska vi äta i centrum. Städa måste jag också... Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: c

var filmen bra?? :D

2008-11-09 @ 21:51:03
URL: http://chricec.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0