Trissifoton





Imorse gick vi på promenad för att fota snön (som nu är borta!)
Sen bakade jag två kladdkakor. Eftersom vi inte har ugn här så blev det i micron och då blev det väldigt kladdigt!
Sen på kvällen kom gästerna. Vi hade aldrig träffat de på riktigt, utan mamma lärde känna dem genom deras bloggar =P Dany, en släkting till oss känner en av dem och han känner den andra gästen :) Båda gästerna är brittiska och pratar jättefin engelska! Vi åt middag som bestod av köttbullar och potatismos (för att visa svensk mat =p) och sen ost och efterätt. Nu är jag jättemätt! Sen satt vi vid brasan en stund och pratade (jag pratade inte så mycket utan lyssnade mest). Nu ska jag snart sova! Godnatt! (jag kan inte fota teckningen nu, för det är för mörkt..)

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0