liten jul

Mamma kom på att hon tagit med sladden till lilla kameran, så det blir foton från den (sladden till min kamera glömde jag hemma...)
Resväskorna kom precis (!) så julklapparna öppnar vi ikväll eller imorgon bitti.
Efter midnatts mässan åkte vi hem till våra släktingar och åt "Bûche de Noël".
Igår var vi hos dem igen och åt jullunch. Vi var nog där i minst tre timmar och åt nästan hela tiden! Väldigt mysigt var det. Sen gick vi också en kort promenad till nästa by. Vi såg också Benjamin buttons otroliga liv igår och den var faktiskt jättebra.
Nu ska jag hjälpa mina syskon att sätta potatis i glöden till ikväll. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Cloww

Oh ! Il y a marqué Joyeux Noël en français. :O

Joyeux Noël à toi aussi. :)

2009-12-26 @ 21:09:18

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0