Julstubbe

Hej! För det första ska jag önska er en God Jul! Hoppas ni haft det! :)
Igår kom vi fram till Toulouse runt midnatt och efter att ha stått och väntat på bagagen i runt en timme fick vi veta att de inte kommit fram... Nästan alla som var i samma plan som vi hade också borttappade bagage.
I morse när vi skulle fråga om bagagen igen så fick vi veta att 150 bagage blivit borttappade!
Så, när vi kom fram till ett köpcentrum i St Girons fick vi köpa massor av kläder och andra nödvändigheter, som tandborste, tandkräm mm. Tyvärr har de inte HM eller Zara i St Girons...
Iallafall! Vi gick en promenad i skogen när vi kom fram till stugan. Här är det varmt jämfört med hur det var i Sverige när vi åkte, hur är det nu? Det känns som höst, eller tidig vår här. Vi har precis ätit julmiddag (bestående av bla. kalkon) och sett inspelad Kalle Anka framför brasan och nu ska vi på mässa och sen ska vi äta julstubbe (finns det i Sverige?) hos släktingar. Tyvärr fanns alla julklappar i bagagen, så vi får de väl om, en vecka?
Ha det fint! /Elli
Ps. Jag glömde kamerasladden hemma, så det blir inga bilder...

Kommentarer
Postat av: Clara

Det ska typ bli -15 här på onsdag!? :)

2009-12-27 @ 09:57:25
URL: http://aralcc.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0