La trappe/La trape

Jag har inte sagt något om det här men idag åker jag och min familj till Frankrike :) Vi ska till stugan i Pyrenéerna och fira jul + nyår där. Det är första gången vi åker dit till Jul, för annars brukar vi åka till mormor och morfar i Autun i Bourgogne. Vi är borta i ungefär två veckor och en dag och vi åker ikväll kl 18. Vi mellanlandar i Tyskland innan vi stannar på hotell i Toulouse. Imrgon åker vi med bil till St. Girons och handlar mat innan vi åker vidare till La trappe där stugan är. Jag kommer inte kunna skriva mycket på bloggen men det blir nog iallafall ibland och mycket bilder kommer jag att ta! Ha det fint!





Bilder från i Påskas.




Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0