Ledig!

Igår hade vi matteprov på första lektionen och det gick inte så jättebra.. Vi fick också tillbaka engelskaprovet. Efter skolan var jag och Clara hos henne. Vi gjorde inte så mycket, pratade, satt vid datan och var med hennes lillebror, Isak! :) Idag är vi lediga! Förrutom att man ska göra nåra hemuppgifter. Men jag får skynda med det för jag vill göra massor idag. Senare ska jag och Clara gå och klippa håret. Jag ska toppa lite och klippa om luggen. Sen (nån gång) ska jag tona håret igen. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack for kommentaren. Ja visst ar det. Tycker att det ar kul att fa veta vad alla tycker. Njut dagen!

2009-02-19 @ 18:42:09
URL: http://theoutfit.blogg.se/
Postat av: Jolbi

Det var synd, men den tiden kommer säkert!



Kan du prata flytande franska då?



Mkt vacker bild!

2009-02-19 @ 21:14:32
URL: http://jolbi.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0