Söndag

Igår efter dansen åkte jag, mamma och lillasyster till centrum. Efter lång tids letande hittade jag ett par varma skor från Nilsson (Le coq sportif). När vi kom hem satte vi upp min nya hylla och jag städade massor i rummet! Så nu är det mycket finare =D! Idag har det inte hänt så mycket, jag har mest spelat Sims! Men snart måste jag börja kolla vad jag ska ha på mig imorrn, när vi åker till Romme! Det ska bli jättekul! Eftersom vi hade lördagsläsning så hade det ändå varit ledigt imorrn, men de som ville kunde komma med och åka skidor! Det var längesen jag gjorde det så vi får se hur det går =P. Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: E

Najs med nya skor :P Jag måste också köpa nya ;)

du får lägga in en bild på dom ses i morgon:)

2009-02-01 @ 20:47:57
URL: http://elindgren.blogg.se/
Postat av: E

Najs med nya skor :P Jag måste också köpa nya ;)

du får lägga in en bild på dom ses i morgon:)

2009-02-01 @ 20:48:31
URL: http://elindgren.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0