Första inlägget år 2009

(Snart ska jag nog försöka göra en ny design för år 2009). Vi firade nyår först hos farmor och farfar (bara farmor o farfar, jag, lillebror och pappa) där vi år massa god mat! Senare gick vi hem till oss (farmor o farfar också) och år efterrätt och tittade på bilder. Efter en stund kom en av mina kusiner (i Sverige) och min faster o farbror och så fortsatte vi prata och så. Och sen blev det ett nytt år! Fyrverkerier, "champagne" (alkoholfri), choklad, nyår på skansen på TV, "gott nytt år"-ande (alla säger gott nytt år) osv. ... Idag var jag och Elsa hos Clara! Vi var mest i garaget och spelade pingis (hällde ut alla bollar och såg vem som kunde få upp mest). Nu håller jag på att koka potatis och snart ska vi se på en film "Welcome to the jungle", har sett den många gånger men den är så bra =)! Gott nytt år (i efterskott)!

(det var svårt att fota fyrverkerierna (?) när man stod innomhus)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bonne Année! A demain!

2009-01-03 @ 18:17:01
URL: http://afcr.blogg.se/
Postat av: clara

Okej, då vet jag :)

Vad har du gjort idag då? :D

2009-01-03 @ 19:05:37
URL: http://matildaclara.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0