Porträtt

Jag bakade nån snabb kaka (jag mätte inte upp hur mycket av allt jag la i, bara hällde lite) och vi hade inget kakao så jag tog oboypulver och blockchoklad istället  x)! Den ser lite läskig ut (lite orangebrun med en brun prick i mitten) men den är nog god! När den blev klar gjorde jag ett porträtt av en person, sen ni vem det är ;)? Det tog ungefär 2h att göra den (ganska snabbt alltså) och nu är den klar! Och nu ska jag sova!


(inte jättelik, men jag är nybörjare på att rita på datan!)

UPDATE: Det är Clara jag ritat av : )! (Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!)

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: hihi, ja jag skulle ju kunna försöka ^^ :)

2009-01-27 @ 00:30:58
URL: http://perla.blogg.se/
Postat av: clara

Hihi, det är jag va? Den var jättefin!! :D :D

2009-01-27 @ 07:35:24
URL: http://matildaclara.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0