Rubrik

Vanlig skoldag idag. På biologin ska vi odla bakterier så jag och Clara (som gjorde en burk tillsammans) la detta i vår burk: Två hårstrån (ett var), en nagelbit, ett fingeravtryck, ett diskborste strå och lite färg från en blyertspenna. Nu är det bara att vänta till nästa vecka och se om det blivit några bakterier =P. På klassamlingen (som är sista lektionen) var vi och andra 7:an i caféet och fikade :), ganska bra avslutning på skoldan. Efter skolan gick jag och Clara hem till mig och gjorde läxorna. Det var allt vi hann med innan Clara skulle hem.. Sen fortsatte jag lite på läxorna och sen började jag rita en bild på datan. Efter middag (korv med bröd) åkte vi till pianot. Sen har jag inte gjort så mycket och nu ska jag sova :).


(En bild från när jag sminkade lillasyster)

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0