Stockholm

Idag var jag och Clara i stan!  Först gick vi runt lite tills affärerna öppnat och sen var vi på Gallerian och sen SOUK. Mest var vi på Monki och TopShop. Sen gick vi till ett café och åt lunch (en räksallad till mig). Efter lunchen gick vi till Weekday och var där väldigt länge. Clara köpte världens snyggaste tröja och jag köpte ett par ljusa Cheap Monday. Sen gick vi till Lagerhaus och jag köpte värmeljus som luktar blåbär och en fin kopp. Nu måste jag göra läxor... och om jag hinner ska jag göra ett halsband senare.


Kommentarer
Postat av: E

Gud va mysigt ni måste ha haft:) och dina jeans va jätte snygga <3

2009-01-19 @ 12:46:47
URL: http://elindgren.blogg.se/
Postat av: Lollo

Hej!

Vad mysigt det låter att vara i stan!



Kolla gärna in min och Julias blogg!



Ses i skolan nån gång!

2009-01-19 @ 19:48:30
URL: http://belsson.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0