Fotboll och grillning


Tjejorna

Lärarna spelade mot niorna.

Vickan :)

Utkast!

Efter fotbollsmatchen gick jag och Clara hem till mig. På vägen dit fotade vi.

Nån gång ska jag redigera bilderna vi tog.

Sen vart det grillning på en lekplats. Sarah hade med sig sin sötsöta lillasyster!

Nästan hela klassen var där.
Vi grillade, (det tog ett tag att få igång grillen men tillslut gick det!) spelade brännboll, de andra spelade rugby (jag fotade) och så ptatade vi och hade kul. Några gick hem lite tidigare men jag och några till (Clara, Sarah, Rebecka, Axel, Elina, Hans och Fabian) stannade där till runt halv tio. Tack för en supermysig kväll! 

Kommentarer
Postat av: isabell

cool bild när hon är i luften ;)

2009-06-19 @ 13:53:39
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha va grymma vi va på fotboll eller hur ? XD

2009-06-19 @ 21:05:41
URL: http://nattkatten.blogg.se/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0