forts. 2:a dagen, lägerskola 09

På kvällen på andra dagen satt vi vid en grill och myste och hade kul!



(Jag hade inte systemkameran med mig...) Inget grillparty utan korv!



Fina Vättern!

Då var dag två slut!

Dag 1: Jag har inga bilder från dag ett men först satt vi i bussen ett långt tag och tittade på Mamma Mia. Sen kom vi fram till Omberg och gick upp till toppen av berget. Det hette Hjässan. Sen åkte vi vidare till ett ställe som hette Naturum där det fanns fakta om naturen på Omberg. När vi kom fram till Borghamn (där vi bodde) fixade vi i ordning våra rum och sen tror jag att vi gjorde först en sorts skattjakt och sen en poängjakt. Det var riktigt kul! Någon gång under den här dagen badade vi i Vättern!

Sammanfattning dag 2: Under dagen åkte vi till Vadstena och tittade på olika byggnader och åt lunch på ett grillställe. På kvällen satt vi och grillade korv, sjöng, lekte "viskleken", skrattade och pratade. Jag tror att vi tog ett dopp i iskalla Vättern någon gång under den här dagen också!

Kommentarer

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0