Frankrike dag 4 och 5

Dag 4
Vi gick ner till stranden när vattnet var som lägst.
Eremitkräftor finns det massor av.
Om man är försiktig kan det vara väldigt roligt att gräva ner varandra. Resten av dagen spenderades också på stranden.
Dag 5
Vi cyklade till staden Ars och såg på målningar och åt lunch. För mig blev det musslor.
Vi cyklade vidare till fyren "Le phare des Baleines" och gick ända upp till toppen.
De flesta i min familj (inkluderat mig själv) är ganska höjdrädda, så det var lite skrämmande.
Clara fick ta utsiktsbilder eftersm hon inte var rädd för att ramla ner.
Sedan cyklade vi hem igen.
Min dator har blivit helt full så jag kan inte redigera bilderna (eftersom jag alltid sparar de dubbelt då) så det får bli oredigerade bilder här ett tag framöver. Annars vräker regnet ner här just nu och jag köpte nya skor på loppis idag. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: clara

Ta bort cykelbilden på mig... :P

2010-08-07 @ 19:53:57
URL: http://aralcc.blogg.se/
Postat av: Jenny for old times sake

Vilka vackra trappor eller det kanske bara är en trappa, men i vilket fall som helst Bedårande!

Jag är väldigt svag för sådana trappor;)

2010-08-09 @ 22:13:48
URL: http://jenny-foroldtimessake.blogspot.com/

¤ Jag vill inte ha några reklamkommentarer, tack!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (bara jag ser den)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0